onsdag 13. februar 2013

Tips - sko til småtasser

Jeg tenkte jeg skulle tipse om sko til småtasser som både er rimelige og veldig myke: Little Blue Lamb heter merket og jeg bestilte to par til Anna (det første paret var for store, så da måtte jeg bestille enda et par). Jeg bestilte det via Amazon.co.uk, men butikken som selger er Kidz Shooz: Etter tre dager (!) hadde jeg skoene i postkassen! Inkl frakt kom et par sko på ca kr 170. I tillegg til ordentlige sko med gummisåle, får man også myke såler til de litt mindre tassene eller til bruk som tøfler.

Tøffe høst/vårsko til små helter og heltinner...
Jeg bestilte sandaler (til bruk på forestående ferie), men de har også tette sko og støvler fra samme merket, alle med skinn innvendig (merk at ikke alle er skinn utvendig).
Det finnes også mer vinterlige støvler
En kuriositet er at de skoene jeg bestilte er såkalte squeeky-shoes (pipesko) som lager pipelyder når barna går, denne kan man (heldigvis) enkelt ta ut - selv om ungene syns det er hysterisk morsomt!

Uansett: Skal du ha sko til småfolk vil jeg anbefale disse: Kjempemyke såler, brede i foten og veldig fine, med mange design til både gutter og jenter. Og trivelig pris! Det er på hvert par sko et eget bilde av skostørrelsene og målene på disse, du trenger altså ikke tenke på feil størrelse (jeg så ikke på disse målene før jeg bestilte det første paret). Men: Husk på tollgrensen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin