lørdag 19. mai 2012

Hun er en liten pike....

Hun er en liten pike, min Anna. Og min lille Anna har hår som kan pyntes av en mor som muligens tok litt mer av på pynte-baby-jenta-greia enn hun på forhånd hadde trodd. Se bare på dagens outfit (javisst, dette er nå en moteblogg) - en alldeles nydelig heldrakt i myk babycord fra danske Wheat. Kjøpt på salg hos Lille Vanilje - forøvrig en nettbutikk som kan anbefales: God service.
Nydelig hårspenne med filtrose - Anna er muligens ikke overvettes begeistret
Jeg har kjøpt flere spenner fra norske "Den lille prikken over i'en" hos Lykke og Lukas, men det blir dyrt i lengden - en spenne koster rundt 60 kroner. Men spennene er fine OG de sitter i babyhår. Jeg tok en tur innom Etsy og søkte opp 'baby hair clip' og vips: Et eldorado åpenbarte seg! Jeg fant massevis av søte spenner til en trivelig(ere) pris. Jeg kjøpte flere spenner og et alldeles nydelig hårbånd fra Etsy-butikken ChatterboxClippies - kjempesøte filtmotiv og litt spesielt: Rask levering hadde de også!
Kommentar 29.05.12: Etter kun få gangers bruk viste det seg at båndene på spennene fra ChatterboxClippies gikk opp i limingen, så er du advart - enkelt å fikse, men irriterende.
Litt mer fornøyd med hårbåndet
Jeg måtte kjøpe et lite hårbånd også - som ser ut som en hortensia.... (her ser du den hos ChatterboxClippies).

Dagens tips - ikke sponset på noen måte...

4 kommentarer:

  1. Åh, utrolig søt jente (og hårpynt)! Og Etsy er et herlig sted. Har funnet så utrolig mye fint der :)

    SvarSlett
  2. har du sett noe så nuskete og flott? :)
    Jeg har en gutt selv, og kjenner at jeg er litt misunnelig på disse pyntegreiene...
    Klipper han ofte da, slik at han alltid er tøff på håret :p

    Den jakken du har skrevet om lenger ned var virkelig flott! Utrolig hva litt dekor kan gjøre! :)

    SvarSlett
  3. Hei Jannike!

    Sjekk ut Epla.no, der har de også masse fin hårpynt til små jenter, har gått litt amok der selv. Har bestilt fra tre forskjellige leverandører og fikk fine spenner kjapt levert fra alle tre :-)

    Kristin (i Oslo)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg: Epla har mye fint :-D

      Slett

LinkWithin