fredag 23. juli 2010

Hurra - vinnerlykke

For en deilig dag - jeg vant nemlig strikkeboka Knitting Mochimochi i Strikkeoppskrifts sommerkonkurranse, der man hver uke kan vinne en strikkebok. Hurra!! Lykken er ekstra stor siden jeg har ønsket meg boka siden jeg oppdaget at den skulle komme ut.

Denne uka kan man vinne Maskeball (klikk på linken over) - skynd deg og bli med, du også.

Og vinnerlykken vil ingen ende ta: Mens jeg var på ferie fikk jeg den gledelige beskjeden om at jeg hadde vunnet et gavekort på kr 500 hos Barnehjørnet|| via en Facebook-konkurranse tidligere. Så nå har jeg tinget meg en 80 liters bag fra Reisebagen. Oh lykke - nå blir det orden i (sy)sakene når vi skal ut og reise.

Lykkelige hilsner og ønsker om en solrik helg (her var det +5 grader idag morges, men med lovnader om godt vær i helga) fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin