fredag 23. juli 2010

Hjemmekontor - i hagen?

Et lite anneks - men det er mulig naboene vil tro at et lite romskip har landet i hagen din

Han og jeg deler kontor - ikke det mest optimale, men hva skal man gjøre når man bor i et lite hus (ca 140 kvm) fra 1938, påbygd på 60- og 90-tallet? Men med denne lille kula/romsonden/mina i hagen kunne jeg hatt mitt eget. Fantastisk!

Døren åpnes oppover - som på de riktig stilige bilene.....
ARCHIPOD heter vidunderet og du kan lese mer om det her. Archipod (uttales Ar-ki-pådd) er britisk og kan leveres enten montert eller i 16 deler på 60x240, så det lar seg frakte til Norge - dersom du skulle være interessert, prisene starter på £12.000 - med andre ord nærmere 120.000 kr... Men du får mye design for pengene og ikke minst: Et skikkelig "statement" i hagen!

Med både lysinnslipp fra siden (koøyet) og i taket blir det lyst og trivelig

Den lille pod'en er ferdig isolert, med belysning, strømuttak, varmepanel, røykvarsler (!), skrivepult og datauttak. Størrelsen er 2,9 m i diameter på det bredeste og 2,5 m høy. Og best av alt - det er ikke nødvendig med byggemelding da den ikke overstiger 10 kvm. Det jobbes også med en større variant på hele 4 m i diameter.

2 kommentarer:

  1. Den kunne eg og tenkt meg!!!

    Guhu så kult!!

    SvarSlett
  2. Tihi, måtte smila av kommentaren din sjå meg :o)
    Me e nok ikkje aleina om sånn stoffsamling nei... ;o) Syns nå imidlertid at du kan rettferdiggjørr samlingen din!!

    Må samtidig få sei at eg skikkelig like bloggen din! Og eg e blitt så fascinert av tegneferdighetene dine!!! ★★★
    Forsto at du fasktsik tegne de sjøl når eg såg t-skjortene du hadde laga - rett og slett imponert!

    Du har ikkje vurdert å mala på små stoffbitar for salg? Eg hadde isåfall vore uhyre interresert :o) Så fantastisk det hadde vore å kunne limt elle sydd det på nåke!!

    Du må uansett ha ei fantastiske flotte helg, så e eg plutselig tebake her sjå deg :o)

    SvarSlett

LinkWithin