torsdag 22. april 2010

Barselgave nr 2 denne måneden er sendt


Da har jeg blitt ferdig med siste del av barselgaven (se over for samlet gave) til vesle Lykke - et par tøfler med samme blomster som både lue og votter.


Som det andre er også tøflene strikket i Mor Aase baby, på pinne 2,5 mm. Og som det andre, er dette mønsteret funnet i SandnesGarn Tema 21 "Det første året". Dette mønsteret er imidlertid ikke avbildet, men oppskriften ligger i oppskriftsdelen og bildet der i svart/hvitt og utydelig, jeg krysset fingre for at det ble bra. Og det ble det da også, om jeg må få si det selv. Og det må jeg jo...
Knappene er fra haugen jeg fikk tilsendt fra en koselig, eldre dame - gjenbruk på sitt beste, hadde vært morsomt å visst hva slags plagg akkurat disse knappene engang var festet på!

Så da er dette barselsettet ferdig blogget og jeg kan gå i gang med et nytt -> enda ei lita jente har sett dagens lys!!! (det blir den tredje jenta i april)

4 kommentarer:

  1. Dette var helt nydelig - en flott barselgave :)

    SvarSlett
  2. For et herlig sett du har laget =) Det må jo være toppen å få i barselgave!

    Og for en koselig blogg du har =)

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt sett! Og utrolig fin fargekombinasjon.

    SvarSlett

LinkWithin