torsdag 4. mars 2010

Vi vant!!!!

Du kan tro jeg ble lykkelig når jeg nå oppdaget at vi har vunnet konkurransen til Sprell.no som de hadde Facebook: Man skulle laste opp bilde av sin håpefulle i karnevalskostyme. Jeg brukte selvsagt bildet av Theodor i det hjemmestrikkede sauekostymet - og tenk: Vi vant. Gavekort på kr 1.000,- på det jeg mener er Norges beste lekebutikk.

Hurra hurra - så nå må mor i tenkeboksen for å finne ut hva vi skal kjøpe for gavekortet - til nå leder brannstasjonen med tilhørende brannbil og brannmenn. Et naturlig valg med tanke på at pappa'n er brannmann og Theodor's store helt (uavhengig av yrke). Da må mor riktignok spytte i litt selv, men det var jo stilig......



5 kommentarer:

  1. Så morsomt!! :)
    Gratulerer så masse!!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Det karnevalkostymet var jo berre heilskjønt, så vel fortent seier spør du meg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse! Dette var kjekt. Herlig kostyme!

    SvarSlett
  4. Gratulerer Jannike!! Enig med du at sprell.no er en fantastisk lekebutikk. Synes du har en fin blogg med mange gode tips :-) Hilsen fra Fru Lyse :-)

    SvarSlett
  5. Gratulere=) Kjempe fin sauedrakt du har strikke, kan tenke meg det var artig å vinne gavekort på sprell ja. Var bare innom å tittet innom din blogg, her var det masse fint=) God helg.

    SvarSlett

LinkWithin