tirsdag 9. februar 2010

Bøker for 10.000 kr - dét hadde vært noe


Bokkilden har i disse dager gående en konkurranse der man kan vinne bøker for 10.000,-. Det blir det maaange strikkebøker og interiørbøker og hobbybøker av... Alt man trenger å gjøre er å svare på tre spørsmål (svarene finner du på siden deres) og melde deg på nyhetsbrevet til Bokkilden. Så er det bare å krysse fingre!!

Imens jobber jeg iherdig med flere prosjekt på én gang - jeg har gått tom for garn (IGJEN - men denne gangen fordi nettgarn.no sendte meg ett nøste for lite) så tilbehøret til Mykeste myke jakke fortsatt er uferdig, et par sokker har jeg også på pinnene, disse bør bli ferdig iløpet av natta (er på jobb) og så er karnevalsutstyret til Theodor meeeeget snart ferdig. Gleder meg til å vise frem bilder av alt sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin