tirsdag 26. januar 2010

Jaha.. der vokste visst lageret litt igjen


Jeg har handlet litt til både garn- og stofflageret idag. Øverst ser du tre nøster med ferskenfarget Alpaka fra Schachenmayr Nomotta til den nette sum av kr 21/nøste - tenkte jeg skulle strikke en jakke (Mykeste myke fra boka Myk start) til min nye niese, samt to nøster med hhv brun og rosa Toppull som jeg tenkte jeg skulle strikke en bleiebukse fra samme boka - til samme niese. Toppull er jo ikke superwash-behandlet, så etter en liten lanolinkur burde det fungere til bleiebukser?

Stoffet til venstre er faktisk et sengetøy fra Jysk, Theodor har det samme i blåtoner (har hatt det til to forskjellige dynestørrelser) og jeg ELSKER det. Dette var på salg til kr 25 for juniorstørrelsen - det kan da bli noe fint av det? Stoffet til høyre fant jeg på 70% på Tornerose, så nå fikk jeg det for kr 52,5 per meter - kjøpte 4 meter. Uvisst hva jeg skal lage - men det må da kunne bli fine gardiner, poser... ja det meste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin