tirsdag 1. september 2009

Barnebilder jeg har malt

Disse bildene lagde jeg for noen måneder siden, håper på å få laget fler: Det er flere små som ventes i nærmeste fremtid og det er en koselig ting å både gi og å lage. Jeg har laget flere bilder, men ikke tenkt på å ta bilde før jeg ga de fra meg - heretter skal det gjøres (mental huskelapp til meg selv).
Bildet med skilpadde har min ufødte niese fått, mens de andre to bildene ligger her hjemme og venter på ny eier. Jeg maler med akrylfarger på lærret fra Søstrene Grene.
Flygende krokodille
Todelt bilde - giraff
Liten, grønn skilpadde

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Maler du etter "fri fantasi"? Synes spesielt den giraffen var morsom.

    SvarSlett
  2. Maler etter fri fantasi - dvs jeg har fått litt inspirasjon på skilpadden: Et bilde jeg fant på Etsy. Fint at du likte de :o)
    Bare jeg kommer litt mer i orden nå, så blir det enklere og holde på med ulike hobbyting. Akkurat nå er alt i kasser stablet oppå hverandre, men en IKEA-bestilling er under veis :-)

    SvarSlett

LinkWithin