mandag 10. august 2009

Bærenett - funky OG miljøriktig




Da jeg var i Stockholm i ferien var jeg innom Stadsmissionens butikk i Gamla Stan, der kjøpte jeg et kjempeenkelt bærenett som de hadde sydd av gamle stoffer under deres merke REMAKE (se info her). Disse kostet 40 SEK pr/stk og fantes i alle mulige mønstre - dumt at de ikke er ordentlig sydd i kantene men flotte lell.
Men best liker jeg nok denne her (som minner veldig om Stadsmissionens variant): http://www.instructables.com/id/%22Green%22-Re-usable-Grocery-Bags/
Tenk for et uvalg av fantastiske mønstre man kunne lage!!!!! Nuvel, det får ligge på listen over ting som jeg en dag får gjort.. Jeg har på ferien min kjøpt en hel masse hobbyting - blir artig å se når jeg får brukt det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin