onsdag 1. juli 2009

Tiny Nugget


Tiny Nugget
Originally uploaded by Jannike75

Har i dag sendt avgårde en liten Nugget til min søster - den er bitteliten og veldig søt. Og jeg kan dele bildet superenkelt med dere fordi jeg idag har opprettet en brukerid hos flickr.com - hurra!

Oppskriften på min lille Nugget er fra Rebecca Danger's DangerCrafts Bunny Nugget. Jeg brukte Mor Aases babygarn og størrelse 2,5 på pinnene, så min lille Nugget ble liten (og fikk fint plass i en liten konvolutt). Og så fikk jeg endelig en grunn til å kjøpe meg en ponpon-lager fra Prym - men jeg syns og huske at de vi lagde på barneskolen av kartong fungerte vel så greit. Nuvel - en er laget og jeg har en følelse at det etterhvert vil bli en hel liten familie av disse små Bunny Nuggetsene :-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin